Ρic and pick(9-2-2013)




 1.Smokey Bandits - A son's lament  
 2.Ella Fitzgerald - When I Get Low I Get High  
 3.Nina Simone - Don't Smoke in Bed 
 4.She & Him - I Put a Spell on You   
 5.Tindersticks - Rented Rooms
 6.Otis Redding - Cigarettes And Coffee 
 7.Brenda Russell - Ain't No Smoke 
 8.BlakRoc - What you do to me (feat. Billy Danze, Jim Jones, and Nicole Wray)  
 9.Βαγγέλης Γερμανός - Για τη γάμπα της
10.ΜΑΣΣΕΛΕΣ - Αγγελίες  
11.Στελιος Διονυσιου - Ενα τσιγαρο θα μου παρει 
12.Πιτσα Παπαδοπουλου - Αποψε θελω να πιω
13.Γιάννης Κότσιρας - Το τσιγάρο
14.Σωκράτης Μάλαμας - Τσιγαράκι μου στριφτό 
15.Δημήτρης Μητροπάνος - Ξεχάστηκα  
16.Δημητρης Ζερβουδακης - Βαρια ποτα, βαρια τσιγαρα 
17.Γιαννης Πουλοπουλος - Εκλαψα χθες 
18.Σταματης Κοκκοτας - Ονειρο απατηλο 
19.Φίλιππος Νικολάου - Όταν 
20.Δουκισσα - Σε καρτερω
21.Πολυ Πανου - Τι σου κανα και πινεις
22.Σωτηρία Μπέλλου - Μη μου ξαναφύγεις πια 
23.Φιλιππος Νικολαου - Στο αδειο μου πακέτο
24.Προδρομος Τσαουσάκης - Πιτσιρικι
25.Βασίλης Τσιτσάνης & Μαρίκα Νίνου - Απόψε κάνεις μπάμ
26.Στράτος Παγιουμτζής - Η άμαξα μεσ' στη βροχή  
27.Γιάννης Κυριαζής - Εγώ θέλω πριγκιπέσα  
28.Δημήτρης Γκόγκος (Μπαγιαντέρας) - Σαν μαγεμένο το μυαλό μου
29. Μάρκος Βαμβακάρης - Τα όμορφα γαλανά σου μάτια
30.Δημήτρης Σκαρπέλης - Δε θα χωρίσουμε ποτέ 
31.Τζενη Βανου - Σε βλεπω στο ποτηρι μου 
32.Γιωτα Λυδια - Συ μου χαραξες πορεια 
33.Τολης Βοσκοπουλος - Αποκλειται 
34.Ρίτα Σακελλαρίου - Παράνομή μου αγάπη 
35.Γιαννης Πουλοπουλος - Γειτονάκι μου 
36.Στρατος Διονυσιου - Εγω να δεις 

Podcast -> Here