Ακου και μενα, ματια μου (2-3-2013)





1.Stand Up - The Prodigy

2.Κρήτη Κέρκυρα και Nιο - Αδαμαντίδης Θέμης
3.Αγάπησε με - Αδαμαντίδης Θέμης
4.Η μουσική - Αδαμαντίδης Θέμης
5.Πότε πότε - Αδαμαντίδης Θέμης
6.Η νυχτα μυριζει γιασεμι - Αδαμαντίδης Θέμης
7.Πονάμε όσοι αγαπάμε - Αδαμαντίδης Θέμης
8.Για σένα - Αδαμαντίδης Θέμης
9.Λίγο λίγο - Αδαμαντίδης Θέμης
10.Μη ζητάς πολλά - Αδαμαντίδης Θέμης
11.Με φοβίζει το αύριο - Αδαμαντίδης Θέμης
12.Μια αλήθεια - Αδαμαντίδης Θέμης
13.Μάγισσα - Αδαμαντίδης Θέμης
14.Δεν τελειώνουνε οι νύχτες (λιμάνια) - Αδαμαντίδης Θέμης
15.Τηλέφωνο - Αδαμαντίδης Θέμης
16.Μια ζωή - Αδαμαντίδης Θέμης
17.Ακόμα σ΄αγαπώ - Αδαμαντίδης Θέμης
18.Μια μεγάλη εμπειρία - Αδαμαντίδης Θέμης
19.Χιλιες και μια - Αδαμαντίδης Θέμης
20.Ματια μου γλυκα - Αδαμαντίδης Θέμης
21.Σ΄αγαπώ και χάνομαι - Αδαμαντίδης Θέμης
22.Και του χρόνου μαζί - Αδαμαντίδης Θέμης
23.Επιμένω γιατί σ΄αγαπώ - Αδαμαντίδης Θέμης
24.Νά 'ταν ο κόσμος μαγαζί - Αδαμαντίδης Θέμης
25.Φίλοι - Αδαμαντίδης Θέμης
26.Εγώ είμαι αγέρας - Αδαμαντίδης Θέμης
27.Άραβας - Αδαμαντίδης Θέμης
28.Όλα για μια αγάπη - Αδαμαντίδης Θέμης
29.Δεν είμαι εγώ για έρωτες - Αδαμαντίδης Θέμης
30.Απόλυτος έρωτας - Αδαμαντίδης Θέμης
31.Μα πού να πάω - Αδαμαντίδης Θέμης
32.Βαβέλ - Αδαμαντίδης Θέμης
33.Ρεβεγιόν - Αδαμαντίδης Θέμης
34.Γιατί έφυγες - Αδαμαντίδης Θέμης
35.Οι άγιοι - Αδαμαντίδης Θέμης
36.Μ΄ άδεια μπουκάλια - Αδαμαντίδης Θέμης
37.Θα προσποιηθώ - Αδαμαντίδης Θέμης
38.Και να ΄μουνα - Αδαμαντίδης Θέμης
39.Που βρίσκεσαι - Αδαμαντίδης Θέμης
40.Δε συμβιβάστηκες ποτέ - Αδαμαντίδης Θέμης
41.Χάρτινα όνειρα - Αδαμαντίδης Θέμης
42.Πεταλούδα - Αδαμαντίδης Θέμης
43.Συνήθης ύποπτος - Αδαμαντίδης Θέμης
44.Χαρταετός - Αδαμαντίδης Θέμης
45.Και θόλωσε η μπέσα μου - Αδαμαντίδης Θέμης
46.Γεννήθηκα να σ' αγαπώ - Αδαμαντίδης Θέμης
47.Θα το μετανιώσεις - Αδαμαντίδης Θέμης
48.Είναι φονιάς Ο χωρισμός - Αδαμαντίδης Θέμης
49.Κάνω ότι γελάω - Αδαμαντίδης Θέμης
50.Σαββατόβραδο και μόνος - Αδαμαντίδης Θέμης
51.Σαν σημαδευσεις αετο - Αδαμαντίδης Θέμης
52.Ακου με πως τραγουδω - Αδαμαντίδης Θέμης
53.Δε σου κανω τον αγιο - Γωγω Τσαμπα

Podcast -> Here