Eνα τραγουδι ακομα -Playlist (29-04-2012)


  Playlist (38 tracks) 

 1. Redmoon - Antenne 
 2. Oι αντρες δε μιλουν πολυ - Τολης Βοσκοπουλος 
 3. Βραδιάζει - Στελιος Καζαντζιδης 
 4. Αν κάνω άτακτη ζωή - Ρίτα Σακελλαρίου  
 5. Κυρα ζωη - Δημήτρης Μητροπάνος
 6. Γιατι θεε μου η ζωη - Στρατος Διονυσιου
 7. Αμφιβολιες - Λευτερης Μυτιληναιος
 8. Στο κουτούκι του Γιαβρή - Κατερίνα Στανίση  
 9. Γυφτισσα μερα - Γιαννης Πουλοπουλος 
10. Oταν - Φιλιππος Νικολαου 
11. Ο τρελος - Σταματης Κοκκοτας
12. Η γοργονα - Γιαννης Καλαντζης 
13. Το βαπόρι απ'τη Περσια - Βασιλης Τσιτσανης
14. Φτιαχτονε Σταυρο φτιαχτονε - Δημητρης Αποστολου
15. Πεντε χρονια δικασμενος -Στελακης Περπινιαδης & Βαγγελης Παπαζογλου 
16. Του Βοτανικου ο μαγκας - Γρηγορης Μπιθικωτσης
17. Εγώ δεν έχω βγάλει το σχολείο - Γιωργος Μουφλουζέλης
18. Οσοι εχουνε πολλα λεφτα - Σπυρος Ζαγοραιος 
19. Το πιτσιρικι - Προδρομος Τσαουσακης 
20. Πινω και μεθω - Μπαμπης Τσερτος 
21. Θα ζησω ελευθερο πουλί - Χρηστακης 
22. Να 'μουνα το σεντονάκι - Βαγγέλης Περπινιάδης  
23. Δρομολογιο - Πασχαλης Τερζης  
24. Εγω ο ξενος - Στρατος Διονυσιου
25. Αυγερινός - Ηλίας Κλωναρίδης  
26. Μάνα Που Ζώ - Δημήτρης Μητροπάνος   
27. Ονειρο απατηλο - Σταματης Κοκκοτας
28. Επεφτε βαθεια σιωπή - Γιαννης Πουλοπουλος
29. Τα ειδωλα - Λευτερης Μυτιληναιος  
30. Καθρέφτης - Δημήτρης Μητροπάνος
31. Xάρτινα όνειρα - Θέμης Αδαμαντίδης 
32. Να 'τανε απόψε - Nικος Κουρκουλης
33. Πριν χαθει το ονειρο μας - Τολης Βοσκοπουλος
34. Yπαρχω - Στελιος Καζαντζιδης   
35. Βρεχει φωτια στη στρατα μου - Στρατος Διονυσιου  
36. Ένα δάκρυ - Κατερίνα Στανίση 
37. Mην κλαις - Σωτηρια Μπέλλου 
38. Redmoon - Antenne