Ευχές & κύματα(30-3-2014)[Χαρις Αλεξιου Vol.2]



1.Brivido felino - Mina & Adriano Celentano
2.Tα καρέλια - Χαρις Αλεξιου
3.Mαγισσα - Χαρις Αλεξιου
4.Δι'ευχων - Χαρις Αλεξιου
5.Συναυλία - Χαρις Αλεξιου
6.Nα ζησω ή να πεθανω(φλαμενγκο) - Χαρις Αλεξιου
7.Εϊ - Χαρις Αλεξιου
8.Εισαι η νυχτα με τα αινιγματα - Χαρις Αλεξιου
9.Δρομοι λησμονημενοι - Χαρις Αλεξιου
10.Σ'εχασα - Χαρις Αλεξιου
11.Ολα θα'χανε αλλάξει - Χαρις Αλεξιου
12.To νου μου εσυγυρισα - Χαρις Αλεξιου
13.Oι φιλοι - Χαρις Αλεξιου
14.Mινορακι - Χαρις Αλεξιου
15.Πανσεληνος - Χαρις Αλεξιου
16.Oι ανδρες περνουν μαμα - Χαρις Αλεξιου
17.To τανγκο της Νεφελης - Χαρις Αλεξιου
18.Ονειρα αγορια μου - Χαρις Αλεξιου
19.Οι δικοι μου ξενοι - Χαρις Αλεξιου
20.Η παλια αγορά - Χαρις Αλεξιου
21.Nα'μαι καλά - Χαρις Αλεξιου
22.O αγνωστος - Χαρις Αλεξιου
23.Eδω σε θελω -  Χαρις Αλεξιου
24.Tο κυμα - Χαρις Αλεξιου
25.Eχω μια αγαπη για σενα - Χαρις Αλεξιου
26.Nα με λένε Μαρια - Χαρις Αλεξιου
27.Oι φίλοι μου χαραματα - Χαρις Αλεξιου
28.Aποψε θελω να πιω - Χαρις Αλεξιου
29.Πρωτη φορα συγγνωμη - Χαρις Αλεξιου
30.Ο ανθρωπος μου - Χαρις Αλεξιου
31.Μεγάλωσα -  Χαρις Αλεξιου

Podcast -> Here