Θελω να το ακουσω(1-11-2013)

1.Κοκκινα Χαλια - Η αγαπη θελει χρονο 
2.Στρατος Διονυσιου - Αγαπη μου επικινδυνη 
3.Ριτα Σακελλαριου - Ιστορία μου 
4.Τζενη Βανου - Αν ειναι η αγαπη αμαρτια 
5.Σταματης Κοκκοτας - Ο τρελος 
6.Γιαννης Πουλοπουλος - Το αγαλμα 
7.Ρενα Κουμιωτη - Πηρα τους δρομους 
8.Βικυ Μοσχολιου - Δε ξερω πόσο σ'αγαπω 
9.Φίλιππος Νικολαου - Πορτα στο Γεναρη 
10.Δημητρης Κοντολαζος & Αγγελος Διονυσιου - Αγνωστε φιλε 
11.Γιωργος Μαργαριτης - Δε πρεπει 
12.Δημητρης Μητροπανος - Μια σταση εδω 
13.Σωτηρία Μπέλλου - Νυχτωσε χωρίς φεγγάρι 
14.Σταθης Σπυρόπουλος - Αποψε την πανσεληνο θα πιω 
15.Δημητρης Χρυσοχοιδης - Τοπιο σεληνιακο 
16.Χρηστος Αυγερινος - Για τα ματια του κόσμου 
17.Γιωργος Μαζωνακης - Δυσκολα φεγγαρια 
18.Βασίλης Καρράς - Εμεις δεν εχουμε το ιδιο το φεγγαρι 
19.Αρης Σαμολαδας - Ποιος κερδισε , ποιος εχασε 
20.Αντυπας - Ανοητη καρδια μου 
21.Μαρινελλα - Τι εκανα για παρτη μου 
22.Γιωργος Γιαννιας - Τι δεν εκανα για σενα... 
23.Δεσποινα Βανδη - Στα εδωσα ολα 
24.Γιαννης Πλουταρχος - Φυσαει πολυ 
25.Ζικ Ζακ - Η αγαπη σκονη 
26.Βαλαντης - Σαν αντικειμενα παλια 
27.Σπυρος Σπυρακος - Ο ερωτας με ερωτα περναει 
28.Μακης Χριστοδουλοπουλος - Παντρεμενοι κι οι 2 
29.Νεκταριος Σφυρακης - Μου το'πανε 
30.Χρηστος Παζης & Νατασσα Θεοδωριδου - Παραλληλη αγαπη μου 
31.Αντζυ Σαμιου - Διδυμη ψυχη 
32.Αντωνης Ρεμος - Μεινε λιγο στη γραμμη 
33.Γιαννης Παριος - Ενα γραμμα 
34.Αντωνης Βαρδης - Δε θα με ξεχασεις 

Podcast -> Here